Ett Brustet Hjärta!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Har du förlorat någon du verkligen Älskar?
Svar: Ja.

Trots att jag bara gick i 6:an när jag såg honom för första gången så visste ja att det var något extra med den killen. Hans ögon stålade något helt himmelskt. Kommer igår att jag sprang bort till min kusin när jag kom hem och berättade vad jag hade sätt. Det var som om jag hde sätt en ängel eller något.

Vi började i samma klass på högstadiet och jag tyckte fortfrande att han var helt underbar. Jag pratade inte mycket med honom, men såg att han inte var som alla andra killar. Han var inte sådär barnslig som alla andra var utan mer lugn men ändå rolig på samma gång. Jag kollade på honom lite så i smyg när ingen såg.

En dag i 8:an berättade jag för min bästa kompis att jag var kär i honom. Hon sa att hon skulle fixa ihop oss. Så hon gav honom mitt nummer och jag frågade chansen på honom och han sa JA. Så den 25 oktober 2005 så blev det vi. Det var lite blyg i början, men efter att tag så kom vi varndra allt närmre och min kärlek bara växte och växte. Jag kan fortfande komma ihåg vår första kyss. Det var när jag skulle hem från honom första gången och vi stod och väntade på mamma. Minns att hans Bror kom förbi och stöde oss:)

Och sen gick tiden så fort och min kärlek till honom bara växte och växte. Kände pirr i magen varje gång jag såg honom. Och längtade redan efter honom fast han inte hunnit gå ännu. Vi var tillsammans i 1 år, 2 år, 3 år.

Den 11 september 2009, alltså efter 3 år 10 månader 17 dagar tog det slut. Han är ingen känslomässig kille som gråter, men denna kväll satt han och grät. Har aldrig sett honom falla en tår innan och nu grät han verkligen på riktigt. Jag kände på mig långt där inne vad som var på väg att hända. Jag började och också gråta, men inte för att jag var ledsen över att han ville bryta vårt förhålllande, utan för att han var så ledsen. Jag kan fortfrande börja gråta över hur ledsen han var. Det gjorde så himla ont att se honom på det viset! Jag kände mig helt tom och ensam i den stunden. Kändes som mitt liv försvann, som att allt bara trillade ihop och rann i väg. Allt bara försvann!

Hans känslor hade tagit slut och det är ju inget han kan styra eller hjälpa. Medans mina fortfrande växter på ännu mer och mer. Det jobbiga var att han väntat så länge på att berätta att de tagit slut. Förstår att det måste varit svårt att veta hur man ska göra, när man vet hur mycket den andra älskar en. Man vet liksom inte hur man ska säger eller hur den andra kommer reagera.

Du gjorde detta på ett så bra sätt att ingen annan kunde gjort det bättre. Fattar att du måste haft det jättejobbigt som gått runt och burit på detta. Hade jag bara vetat så hade jag inte hållt fast dig så länge. Känns som det är mitt fel! Men jag har inte märkt något så jag har ju inte kunnat veta heller. Man kan inte tvinga någon att älska!:(

Tänker på dig hela tiden. Det är alltid någotting som påminner mig om dig varje dag. Tex. en sång/låt, något jag gör, en plats, något jag äter, något jag ser eller några ord jag hör som du brukar säga, varje gång man ser någon annan hålla om sin käraste, när man ser en kyss på tv/film, när jag vaknar och ska gå och lägga mig, när jag ser på mobilen, när jag har någon speciell tröja på mig. jag jag ska sätta på mig ett halsband, när jag sitter vid datorn. Vid alla dessa tillfällena så ser jag dig sittandes på sängkanten och gråta:'( Det gjorde ont att se dig så ledsen. Jag undar hela tiden vad det var som gick snett, vad jag gjorde för fel? Helt enkelt vad det var som gjorde att allt försvann för dig?

Kommer vara svårt att gå vidare och börja leta ny kärlek. De första är alltid jobbigast säger man, men jag trodde aldrig att det skulle bli så tufft! Jag vet att det inte syns på mig att jag mår dålig, och jag vill inte visa det heller. Vill inte att folk ska behöva oroa sig. Vill vara stark, men känner mig så fruktansvärt svag. Vet att jag kommer att klara det tillslut men det kommer ta sin tid. 

Vill att du ska leva på som vanligt och leta ny kärlek, och inte tänka på hur jag mår. Jag redar mig alltid till slut! Vill allt ditt bästa! Det är många som hade velat ha en så bra kille som dig. och jag är bara glad att jag har fått ha dig denna lilla stund. Låt inte mig hindra dig från att träffa någon annan. Hoppas du får det lyckligare med henne! Och jag vill säga henne att hon är den lyckligaste i världen som har dig!

Vill tacka dig för alla härliga stunder ihop. Minns när du överraskade mig när du tog körkort, och när vi körde till Bergahålan för att grilla bara du och jag. När vi paddlade och övernattade i tält i Breanäs tillsammans, när jag följde med och fiskade (minns framför allt den första gången i Bergahålan när du körde moped dit och jag cyklade, och jag brände mig i solen så mycket att du knappt kunde röra mig sen).När vi festade ihop (min 18-årsfest, på färevallen, hos Alma, med Sara och Dennis och Grisfesten=)) När vi passade Linda och Rebecka, alla biobesök vi varit med om, och att jag till och med fick upp dig till Ullared var ett under:D När du red hemma hos Sandra, när vi frirade nyår ihop, och alla släktkalas och framför allt när vi var i Kroatsien i sommar. Skulle kunna fylla listan men hur mycket roligt som helst.

Du kommer alltid vara en stor del av mitt liv! Kommer aldrig glömma dig! Du kommer alltid vara en del av mitt hjärta!Jag Saknar dig så mycket!:(<3

/////Ia 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ia!

Jag är ledsen för din skull!

Jag vet att inte vi umgås direkt, vilket är väldigt synd! Men jag tänkte bara säga att om du behöver prata, så finns jag för dig!

Jättefint skrivet, det är så att jag också börjar gråta!

2009-09-20 @ 21:00:57
Postat av: Patty

Jag finns här för dig Ia om du vill prata.

Jättefint skrivet, sitter och gråter nu efter att jag har läst det..

<3<3<3

2009-09-20 @ 21:16:09
URL: http://patriciapy.blogg.se/
Postat av: Sandra

aaawww gumman då!! Du e ju superwoman. Du fixar detta=) Love youuu forever<3<3

2009-09-20 @ 22:28:18
Postat av: Alma

Aaw Ia :( är så ledsen för din skull, finns här för dig! Det var jättefint skrivet! <3<3<3

2009-09-20 @ 23:55:14
Postat av: Jeppe

Min älskade kusin! Du vet att jag finns för dig i vått och torrt! Om det är ngt så är det bara att ringa eller skicka ett sms! <33

2009-09-21 @ 12:55:02
Postat av: carolina

Åååå så fint du har skrivit..Nästan så man fäller en tår! Minns själv när min första kärlek gjorde slut med mig.. Känner igen mig i allt du skriver. Men jag fixade det.. Å de lär du också göra!! kram kram vännen!

2009-09-21 @ 15:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0